Summering 2014 Del 1: januari - juni

Så här på årets sista dag är det dags att summera vad som har hänt under året som precis passerat förbi! Och ser man tillbaka så här så inser man att man faktiskt har hunnit med en hel del även om det känns som om tiden gått galet fort! Kör en summering en månad i taget då, så håll till godo med mitt 2014, del 1!
 
Januari:
Vi började året med att dra på minisemester till Lübeck för lite avkoppling och shopping:
 
 
 
Träningen rullade på men jag lyckades även bli förkyld i början av året och det blev ett gäng timmar till sängs:
 
 
 
 
Februari:
Jag försökte få bukt med mina åderbråck men blev bara rekommenderad att smörja md anti-inflammatoriks kräm! Hjälpte ju inte direkt och jag tröttnade på att tjata om det mer:
 
 
Jag och mamma bröt trenden att åka till Göteborg i december utan åkte på Sportlovet istället. Trevligt hade vi som vanbligt! God mat och en hel del shopping:
 
 
 
 
Traditionsenligt var det dags för mitt och Vanjas glass-test:
 
Jag testade även på att träna lite pass på Camous i Jönköping:
 
 
 
Mars:
Jag blev lycklig ägare till ett par Jeffrey Campbell-skor:
 
 
Jag och Vanja testade After Work på Spira, vilket inte var någon större hit:
 
 
Och träningen flöt på precis som vanligt med min viktiga anteckningbok:
 
 
 
April:
Jag var med på pysseltträffen "Habo-scrappen":
 
 Jag hade inspektion på en lektion inför min ansökan om Förste-lärare:
 
 
Mamma bjöd på fika på Lustfyllt när storebror och Cathrine var hemma på besök:
 
 
Jag började få upp ögonen för de ekologiska matprodukterna:
 
 
Jag bjöd Vanja på brunch:
 
 
Jag och Vanja hängde på Lärarförbundets tågresa till Helsinborg, och givetvis tog vi oss över sundet också:
 
 
 
Maj:
jag började månaden med att åka på någon magåkomma och fick vara hemma från jobbet, typ andra gången i hela mitt liv:
 
 
Det var "race-premiär" för TimeAttack:
 
 
 
Jag köpte mig nya glasögon:
 
 
Jag kostade även på mig ett par "riktiga" solglasögon:
 
 
Jag var utklädd till Fröken Dorothea:
 
 
Juni:
På skolan hade vi brännbollsmatch mot eleverna och vi bestämde oss för att spexa till det lite genom att klä ut oss:
 
 
Badrum nummer två blev klart:
 
 
 
 
Jag köpte mig ett våffeljärn för belgiska våfflor:
 
 
Jag och Vanja avslutade månaden med vår sedvanliga semester till stugan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: