Summering 2014 Del 2: juli - december

Japp, här kommer då del 2 av min summering av år 2014!
 
Juli:
Det var dags för ännu en deltävling i Time Attack, denna gång på Kinnekulle ring:
 
Har inte blivit så många nya skor köpte under året, men i juli fick i alla fall dessa snyggingar flytta in i min skogarderob:
 
Jag upptäckte hur otroligt goda tomater och grönsaker som fanns att köpa på hemmaplan hos Söderlinds ekologiska tomater:
 
 
I slutet av månaden drog vi iväg på årets semster som sträckte sig in i augusti! Tyvärr motsvarade inte semestern våra förväntningar helt utan det som vi minns mest är de dåliga vägarna och det dåliga vädret:
 
 
 
Fast visst fanns det bra stunder på resan också:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Augusti (som då inleddes med semsterbilderna här ovan...):
Ytterligare en deltävling i Timeattack avverkades, denna gång på Gelleråsens motorstadium i Karlskoga:
 
 
Sen var semstern slut för i år och det var dags att komma tillbaka till vardagsrutiner med morgonpromenad och arbetet i skolan:
 
 
 
 
September:
September var en månad som rasslade förbi, precis som resten av årets månader.
 
Jag införskaffade mig en Tanitavåg för att följa mina träningsresultat på bästa möjliga vis:
 
Jag blev utsedd till Förste-lärare i kommunen och uppvaktades med en blomma:
 
 
Oktober:
Jag blev nästintill beroende av smarriga chiapuddingar till helg-frukost:
 
Jag och Vanja drog på utflykt till Gällstad och Ulricehamn! I Gällstad köpte jag mig en snygg jacka och i Ulricehamn tränade vi:
 
 
 
Vi hade även planerat en tripp till Lübeck under höstlovet, men Jimi skadade sig på jobbet och fick amutera en bit av fingret och vi valde att skjuta på resan ett tag:
 
 
November:
Min födelsedags-månad och jag böd Vanja på en tre-rätters där jag bland annat serverade denna Rödbetspaj med chevreost:
 
 
Jag blev utsedd som ambassadör för "Mot min toppform":
 
 
Vi var iväg på Fitness-festivalen i Göteborg:
 
 
December:
Årets sista månad som nu då är inne på sina sista timmar!
 
Nya hallen blev klar invändigt:
 
 
 
 Jag och kusinligan firade jul-lov med After Work:
 
 
Jimi skaffade sig en ny projektbil att bygga på:
 
 
 
 
Jag och Vanja käkade hotell-frukost inna sista rycket på julshoppingen:
 
 
På julafton roade jag mig med att träna och Jimi plockade isär projektbilen:
 
 
 
 Jag köpte självplågo-redskapet Foam-roller:
 
 
Det har varit ruggigt kallt så varma mössan fick plockas fram:
 
 
Ja, där var mitt år 2014 som nu ska avlutas med ett besök påp gymmet och sedanblir taco-kväll här hemma i lugn och ro i inväntan på år 2015! 
 
Önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: