Ännu en helg på väg att ta slut

Söndag eftermiddag och helgen börjar gå mot sitt slut och jag sitter här och njuter av en god kopp kaffe och smarrig choklad innan det är dags att bege mig till gymmet.
Chokladen fanns med i min senaste leverans från Skogsrospa:
 
För min del hade den kunnat få smaka lite mer kanel då jag verkligen gillar kanel!
 
I samma leverans fanns även det "höstkit" jag skrev om för ett tag sedan och som jag nu då har köpt:
 
Har inte testat det än, men färgerna ser verkligen fina ut (dock svårt att få rättvis färg på bild så här).
 
Helgen i sig har varit ganska så lugn, gårdagen ägnades en hel del åt jobb då jag hade en del att läsa in mig på om kraft, rörelse och energi för att kunna ge eleverna rätt kunskaper!
 
 
Idag blev det en vända till Backamo för att förnya lite här hemma. Behövde framför allt nya växter till mitt köksfönster. Resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig då själva blomkrukan inte passade helt 100 i ytterkrukan. Köpte inga nya krukor utan gick lite på känsla... men det får duga och är ju en förbättring mot mina andra halv-vissna blommor i alla fall: 
 
 
Köpte även lite nytt till tv-bordet och badrummet när jag ändå var i farten:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: