Summering av mitt 2015

 
Då var det dags att skriva en liten sammanställning av det gångna året då. Alltid lite kul att blicka tillbaka så här för man har glömt en hel del som man har gjort under året. Jag har ju inte varit så flitig på att blogga i år så det får bli bitar plockade från Instgram istället och det går ju precis lika bra det. Så här har du mitt år 2015 i en kortare sammanfattning:

Vi började året med att åka på en minisemester till Lübeck där vi åt mycket gott och kanske inte så nyttigt och Jimi kollade in en vattenkran:

 
 Efter dessa dagar av svullande var det dags att komma igång med träningen  och bättre kosthållning igen då tankarna nu var inne på att göra en tävlingssatsning framöver:
 

Jag köpte mig de populära Good-balance armbanden som skulle vara så bra mot typ allt. Jag märkte ingen direkt skillnad men vet att andra i min närhet inte ”vågar” ta av sina så kanske att de funkar för en del då:

 

 När jag tittar igenom mitt Instagram-konto för uppdatering av året (då jag inte bloggat så flitigt i år) så inser jag att det är väääldigt många bilder på inköp av underbara produkter från Skogro Spa:

 

Jag och mamma var på vår sedvanliga Göteborgsresa, i år dock med två övernattningar för att hinna med så mycket shopping och god mat som möjligt:

 

Genom jobbet lärde jag mig en himla massa nytt om el-lära:

 

 

Jag och Vanja hade traditionsenlig glassprovning:

 

 

Jag var på Habo-scrappen och som vanligt fick jag inte så värst mycket gjort kanske, men kul är det i alla fall:

 

 Jimi köpte bildelar i Stockhom så vi tog oss en liten tur dit med övernattning på hotell och biobesök (att jag glömde en jacka på hotellet där grämer mig fortfarande):

 

En hel del ekologiska grönsaker har det ätits från Söderlinds grönsaker under året. De mesta har mina snälla föräldrar försett mig med:

 

Jag har ”utsatts” för ett antal kalipermätningar hos coach under året:

 

 

Jag och Vanja hade minisemester i stugan. Och som vanligt inget vidare väder, men det spelar inge större roll när man kan åka iväg och shoppa lite istället:

 

 

Jag köpte mig en ny telefon:

 

Lite nya kakor har jag testat på att baka:

 

 Under sommaren var det mycket arbete (för Jimi vill säga…) med att få lite ordning med murar och gångar o trädgården och ett soldäck. Jag gjorde en liten insats och målade ett gäng plankor i alla fall:

 

Och dessutom stod jag för mark-service genom kulinarisk grillad korv! Tror vi slog rekord i korv-grillning i år genom att grilla korv två gånger!

 

 

Sen blev det en tuff höst med alldeles för mycket att göra på jobbet och strul på olika sätt. Många helger gick till att försöka ”jobba ikapp”:

 

 

Ett gäng biltävlingar har vi varit på under året också (dock bara som åskådare i år dåbilbygge pågår hemma i garaget), i varierande temperatur:

 

 Tog en höst-tur med kära mamma till Gällstad för lite mamma-mys och shopping:

 

 

Tillbringade en lördag på SM i Alingsås och samlade massa inspiration och lite nyinköpta godsaker:

 

Hösten var som sagt intensiv så några härliga dagar i Lubeck i november var välkomna:

 

 

Jag ”upptäckte” chaga och var eller mindre beroende av chaga-te en period:

 

 

Jag körde igång med en lite mer seriös diet uppstyrd av coach:

 

 Den jobbiga hösten (jobb-mässigt) resulterade i att jag sökte och fick nytt jobb (påbörjas dock först i mars…):

 

 

Vi var på ”Fitness-festivalen” i Göteborg som dock var oerhört dålig i år. Räddades upp av ett härligt föredrag av snyggingen Roddy Benjaminson:

 

 

Och helt plötsligt var det jul och vi til och med skaffade oss en julgran i år:

 

 

Och nu är då detta året till ända också. Ett väldigt intensivt år då med en alltför hektisk och mindre kul höst. Så jag ser med glädje fram emot ett nytt friskt år och önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: