COMPEED Skavsårsplåster Extrem

Jag har av Buzzador blivit utvld att få testa Compeed Skavsårsplåster Extrem!
 
 
Dessa plåster fungerar som ett extra hudlager. De förseglar såret och täcker de exponerade nervändarna och på så sätt lindras smärtan omedelbart. Plåstret bildar också ett skydd mot vatten, smuts och bakterier.
 
I informationsfoldern som jag fick med kan man vidare läsa att magin bakom Compeed skavsårsplåster kallas för hydrokolloidtekonoligi och fungerar genom en aktiv gel med fuktabsorberande partiklar som hjälper huden att stödja den naturliga fuktbalansen. Plåstret blir som ett extra hudlager och ger omedelbar smärtlindring, snabb sårläkning och skydd mot ytterligare friktion.
 
Så vid allra första tecknet på skavsår är det läge att sätta på ett Compeed skavsårsplåster för att hindra blåsor från att uppstå. Alltså är det himla smart att alltid ha minst ett sånt här plåster med sig i väskan! För alla har väl varit med om hur oerhört smärtsamt det kan vara med skoskav?!
 
Jag har nu då alltså fått ett gäng skavsårsplåster att själv testa men så klart också att dela med mig av så att så många som möjlighet att prova denna produkt!
 
Just i skrivandets stund har jag inget behov av plåstret, men då jag köpte tre par nya skor i veckan så vet man ju aldrig när skavsåren smyger sig på...
 
Vill du också testa så är det bara att du meddelar mig så delar jag gladeligen med mig!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: