Att träna med PT

Jag har nu varit på mitt andra träningspass med min PT som jag skrev om härom sistens. Och jisses vad tufft det är.
 
Var på nytt träningspass i torsdags då rygg, axlar och mage fick sig en ordentlig genomkörare. Så himla lärorikt och utvecklande att ha någon vid sidan av som både peppar och instruerar hur man ska gör och var det ska kännas för att ta på "rätt sätt".
 
Svetten bokstavligen sprutar om en och varenda muskel skriker av utmattning, men då är det ändå att bara att köra på! 
 
Nytt pass inbokat om några veckor och det ser jag verkligen fram emot. Till dess gäller det att köra på hårt för egen del och ta till mig det som jag lärt mig under de två pass som jag varit på än så länge. Men visst är det skillnad på att träna själv än att ha någon vid sidan av som kan hjälpa till den där sista centimetrarna när musklerna protesterar! Men som sagt, bara att köra på! Här ska det byggas nya härliga muskler!
 
Jag har även fått en kostplan som jag börjar följa idag och det ska bli spännande att se vad det ger för resultat i kombination med träningen!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: