Att åka till stan för att shoppa och bara komma hem med en kasse från Gymgrossisten!

Har ett tag nu varit sugen på en "shoppingrunda" till stan och drog då i väg i lördags. Var inte på jakt efter något direkt särskilt, kanske några nya byxor och en ny bikini.
 
Provade några byxor, men inga satt som jag ville eller så var det inte riktigt rätt nyans på färgen! Bikini tittade jag knappt på då den jag var ute efter inte fanns att få tag i. Kollade in lite vanliga sommartoppar och så också men inget föll mig i smaken!
 
Så jag styrde stegen mot Gymgrossisten istället för att trösthandla lite där istället! Och där var det minsann inte svårt att hitta lite kul saker att handla:
 
Nåja, det blir väl andra tillfällen att handla byxor och bikini!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: