Morgonpromenader

Har fått "tillåtelse" av coach att lägga in lite cardio ett tag nu. Så jag passar på nu när jag är ledig att förlägga detta som morgonpromenader då det är den cardio som jag gillar bäst, en bra start på dagen helt enkelt!
 
Körde igång med en härlig promenad med en kollega i fredags då vi tog oss runt "Blå spåret" och kunde samtidigt få prata av oss om tusen saker som vi aldrig hinner prata om! Gäller att förena nytta med nöje helt enkelt! Vad som är nytta respektive nöje vet jag inte då båda delarna är nyttiga och roliga...
 
Övriga morgonpromenader denna helg har varit "Brogårdsrundan". En runda som man gått otaliga gånger genom åren och fler lär det bli!
 
  
Tänker inte lägga några morgonpromenader de dagar då jag jobbar då jag vet att jag även behöver min sömn, så det får bli helger och lediga dagar fram till sommarlovet till att börja med. Sedan är det inga problem att få till sömnen när man har sommarlov ju så då är det hårdsatsning som gäller!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: