Blogg100:32 - Vår i köket

Då är första månaden på "Blogg 100" avverkad och vi går in på månad nummer två av lite mer än tre totalt. Kanske inte så jättespännande inlägg som publicerats men jag känner mig ändå lite stolt över att jag nu är inne på mitt trettioandra inlägg på dag 32 i rad! Och fler inlägg ska det ju bli innan jag når det uppsatta målet på 100 inlägg på 100 dagar!
 
Vi har då alltså kommit in i april månad då det idag är 1a april. Hoppas inte jag har blivit lurad på något än... och jag har heller inte lurat någon (kanske för att jag är alldeles själv här hemma på min sista påsklovs-dag).
 
Skrev ju här om dagen att jag köpt lite nytt till hemmet och att jag skulle återkomma med mina inköp och idag är det då dags att visa upp det nyinköpta till köket som har vårpiffats upp lite grann:
 
 
Inte så värst mycket nytt egentligen utan bara en ny skål till köksbordet och två nya vaser till fönstret. Men känns ändå lite fräscht med lite grönt så här på våren!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: