Blogg100:34 - Scrapbooking

En stor hobby som jag har är scrapbooking. Dock har det varit extremt dåligt pysslandet mer eller mindre det senaste året och det är ju lite tråkigt så klart. Dock så är det så att tiden inte riktigt räcker till på sätt och vis. Det är ju lite så att man behöver ett antal timmar i ett flöde för att komma igång med scrappandet, en timme här och där ger inte så mycket.
 
Men det handlar kanske om att prioritera tiden till detta och det är väl det som jag har varit dålig på... Dock tog jag mig lite i kragen i igår och posterade mig vid pysselbordet och fick lite gjort. Kändes toppenbra så nu kanske jag försöker lägga lite mer prio på detta.
 
Hade en period då jag faktiskt hade en kväll i veckan avsatt för just detta, men den kvällen "försvann" alltid till en massa annat. Dags att ta tag i detta igen känner jag. Har alldeles för många semesterbilder sen flera år tillbaka som borde bli klara för album...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: