Blogg100:59 - Vår eller höst?!

Alltså är det detta som är vår?! Varje morgon den senaste tiden när jag åkt iväg till gymmet så har jag varit tvungen att skrapa bilrutan! Och idag när jag tittade ut genom fönstret på förmiddagen kändes det mer som november än april! Och på något märkligt vis är det nu till helgen som vi ska hälsa våren välkommen?! Men kanske då att det vänder då helt enkelt…

 

Träningen hos coach igår gick bra och alla siffror rör sig på rätt håll! Skönt att det är så, liksom inte så mycket tid kvar att spela på nu ju!

 

Hade ju även med mina tygprover till bikinin men blev väl inte direkt klokare där heller… Eller visst fick jag Lisbets och Allans synpunkter, men de stämde inte överens med mitt förstahandsval… Fast nu hade jag ju med mig proverna dit för att få andras synpunkter… Men som det känns så kommer jag nog ändå köra på mitt val, det är ju ändå jag som ska ha den på mig! Och skulle det inte bli bra så får jag ju skylla mig själv helt enkelt!

 

Så när färgen är bestämd så är det även de andra detaljerna som man behöver fundera på då också! Samtidigt tänker jag att det blir nog bra hur jag än väljer, för det är ju ändå något helt nytt som jag aldrig haft innan! Och sömmerskan ska ju kunna sina sak också och får ju ganska så fria händer tänker jag! Mer om detta framöver så klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: