Blogg100:60 - Fredag

Så var det då fredag igen, dock ingen direkt efterlängtad fredag i sig då morfar ska begravas idag. 
 
Med anledning av det är jag ledig från jobbet idag och kunde ta lite sovmorgon innan det var dags för morgoncardion. Valde dessutom att köra kardion här hemma på cykeln istället för att bege mig till gymmet. Så just nu sitter jag här på motionscykeln och trampar samtidigt som jag kollar på bakprogram på tv'n. Jag älskar bakprogram, så mycket gott som bakan på alla möjliga sätt. Vis av erfarenhet vet jag att just när jag är extra strikt med kosten så blir jag ännu mer sugen på dessa program och även då att baka alla godsaker... 
 
Om jag inte har helt fel så har jag nig snart fika-vecka på jobbet så då kanske jag kan provbaka något nytt?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: