Årets sista dag år 2016

Tänk ändå vad fort ett år går! Känner mig som typ 73 år när man säger så visserligen, men det får jag väl stå för helt enkelt!
 
Det är väl inte ett år då jag har bloggat så värst mycket får jag väl erkänna, men jag har liksom "valt bort" den tiden. Har ju istället varit lite mer aktiv på Instagram där jag finns som @acsmid, det är ju en väldigt enkel metod att dela med sig av vad man gör just "där och då" på ett helt annat sätt än ett blogg-inlägg. Sen ger ju ett blogg-inlägg så mycket mer information så klart men nu är det som det är med det.
 
Jag har tidigare genom året gjort ett "summeringsinlägg" av året som har gått vilket har varit kul framför allt för min egen del när man blickar tillbaka så där. Men i år tänker jag inte göra på riktigt samma sätt, i år blir det lite nytt! Vet inte om någon minns mitt inlägg i början av året som handlade om en "grej" jag hittat på Instagram då, nämligen en burk där man skulle samla lappar med bra grejer som händer under året?! Du kan läsa hela det inlägget HÄR. Och jag har nu faktiskt under året samlat små minneslappar i en burk!
 
Jag har i skrivandets stund inte öppnat burken, men det blir väl till att göra i eftermiddag tänker jag. Så när jag har gjort detta kan jag säkert skriva ett nytt inlägg där jag delger er av mina höjdpunkter under 2016!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: