Läsårets sista arbetsdag

Då är morgoncardion avklarad och frukost under intagande här på gymmet. Strax duschen och sen är jag redo för sista arbetsdagen för det här läsåret! Ett väldigt innehållsrikt läsår med mycket tufft jobb i höstas men som slutade på ett superbra sätt med byte av arbetsplats! Ser absolut fram emot ett härligt sommarlov nu, men har även en postiv känsla inför kommande läsår! Blir ju lite som en helt nystart på något sätt att få vara med i uppstarten av läsåret på min nya skola!
 
Men det är ju ett bra tag kvar till dess så det får ligga på lur några veckor nu. För nu är jag ju ytterligare en dag närmare min tävlingsdebut! Var hos coach igår och testade att posera i hela tävlingskitet mned min färdiga bikini, skor, smycken och sminkning. Längtar verkligen till lördag nu! Både att få det överstökat på något vis men framför allt för det är ju denna dag jag strävat mot så länge nu!
 
#4daysout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: