Nytt möte med coach

I morgon är det en vecka kvar till jag står där på scenen på Alströmergymnasiet aula! Så sjukt spännande!

Var hos Lisbet för ny mätning och träning igår och det är ju alltid lika nervöst inför mätningen numera för inget får ju gå fel nu! Men tack och lov så går det åt rätt håll numera och jag hoppas jag slipper fler bakslag!

Sen är det alltid lika fascinerande hur Lisbet alltid lyckas smitta av sig av sin energi (som antagligen är obegränsad...). För hela dagen igår var jag trött, jag till och med gick hem och sov en stund efter jobbet på eftermiddagen. Men efter min timme med hård träning hos Lisbet var jag mycket piggare igen!

Okej, kanske inte i kroppen då den som vanligt fick slita hårt (vilket så klart gillas) men rent mentalt så mår man alltid så bra när man åker därifrån, fylls med Lisbet stöttning och uppmuntran!

Att även få byta några ord med teamkompisen Jossan var ju heller inte fel! Bra att vi har varandra så vi kan stötta varandra sista veckan nu!

Och i och med nästa vecka som då är slutspurten så går jag in i en helt ny fas av kost med ett "tömningsschema", något som jag aldrig testat på tidigare så det ska bli superspännande!

Får se hur mycket energi jag kommer ha för att hålla lite uppdatering här på bloggen den sista tiden då också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: