Blogg100:13 - shoppat

Gårdagens tippning gick väl så där, lyckades pricka in tre rätt. Men mer än så krävdes det inte för att hamna på delad först plats! Samma som förra året helt enkelt! Och dessutom prickade jag ju in segrar-låten och det borde ju vara värt lite mer väl?!
 
Söndag i dag vilket innebär en del förberedelser för veckan genom att fixa iordning veckans matlådor. Så skönt att ha det klart!
 
Idag har det även blivit lite shopping av nya kläder! Har nämligen upptäckt att en butik här på hemmaplan - Familyhouse - har en hel del snyggt i sitt sortiment! Var lite av en slump när jag åkte hem från jobbet förra fredagen som jag svängde in i affären, var väl typ ett år sedan jag var där sist. Upptäckte då att de hade fått större lokaler och kanske genom det ett större utbud helt enkelt. Kika runt lite snabbt och hittade både en jacka, t-shirt och lite smycken som fick följa med hem.
 
I dag fick jag ett nytt sug att återigen kolla läget då jag nog inte riktigt "hann" kolla klart sist. Och även idag blev det en del köpt: en "jacka" (mer inomhus), tre toppar och lite mer smycken! Himla smidigt att handla så här på hemmaplan ju! Kommer nog bli fler besk där framöver!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: