Blogg100:5 - Nya tävlingsskor

I julas beställde jag ju hem ett par ursnygga tävlingsskor till min kommande tävlig på Alströmerpokalen (läs ett inlägg om det HÄR). Fick dock för ett tag sedan reda på att dessa skor nog inte är helt godkända att tävla i (läs ett inlägg om det HÄR).
 
Det är ju inte direkt så att man "chansar" och hoppas att det går vägen när man har lagt ner otaliga timmar på att träna inför tävling så det var helt enkelt bara att leta reda på ett par nya, godkända, skor. Och det är väl ingen som klagar på att få köpa nya skor?! Så efter lite letande och kompromissande för att vara säker på att de är godkända så fick jag i veckan hem mina nya skor:
 
 
Så nu gäller det helt enkelt att "gå in" dessa skor och kunna posera på bästa möjliga sätt!
 
  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: