Blogg100:68 - Ingen proteinbar idag...

Nej, det blev ingen "belöning" i form av proteinbar idag... Det felade på ett halvt kilo så lite till får jag ge mig till tåls innan jag får mumsa proteinbar! Misstänkte väl egentligen att det var på gränsen til svårt att nå den uppsatta delmålsvikten redan nu. Min grundplan var att den vikten skulle nås typ 18 maj och det är ju en vecka kvar till dess så jag är ju verkligen på god väg!
 
Och inte deppar jag för detta, så länge det går åt rätt håll är jag nöjd! Sen är det ju så att vikten på vågen inte är mitt huvudsakliga strävansmål heller för den delen utan jag kämpat ju mot en vältränad kropp som tål att visas upp på fitness-scenen inom en väldigt snar framtid.
 
Så jag tränar vidare och vet att den där proteinbaren snart är min!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: