Blogg100:70 - 40 dagar kvar

Måndag morgon efter en långhelg så det var allt lite segt att ta sig upp idag! Men bara att bita ihop, i med lite aminosyror och koffein och åka till gymmet och köra min morgoncardio!

Fatta nu är det bara 40 dagar kvar till tävling! Så det finns absolut ingen tid att förspilla utan bara nöta på med cardio, muskelslipning och poseringsträning!

Utöver själva träningen så är det en hel del andra saker som ska bestämmas och fixas. Jag måste bland annat bestämma hurdana naglar jag ska ha, hur jag ska ha håret, hur jag ska sminka mig och hurdana smycken jag ska ha...

En annan superviktig detalj är ju då så klart bikinin! I dag ska nämligen de flesta beslut kring denna beträffande färg och detaljer vara klara och rapporteras in till sömmerskan! Här tror jag dock att jag är klar med alla beslut och får liksom tänka att sömmerskan med sin erfarenhet gör den riktigt bra! Är ju inte så himla lätt när det är min allra första tävlingsbikini och tänker därför att jag nog blir nöjd med det mesta!

Så alltså 40 ynka dagar kvar! Nu kör vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: