Blogg100:73 - Ögonbrynspenna

När jag beställde varor från Skogsro Spa senast så hade jag ju tänkt att testa deras ögonbrynspenna (ni vet den som jag lyckades få med i min beställning i efterhand). Nu blev det dock en liten miss i kommunikationen vid min komplettering så det som blev beställt och levererat var en eyeliner…

Men efter ytterligare kommunikation med Maria på Skogsro Spa så valde jag att behålla pennan då den kan användas även som ögonbrynspenna. Och det är ju alltid kul att testa lite nytt, även om det blev fel så att säga…

Jag har nu testat pennan några gånger och min spontana reaktion är att färgen är fin, men själva pennan känns lite ”kladdig”. Nu har jag egentligen ingen större erfarenhet av just ögonbrynspennor då jag tidigare använt mig av ögonbrynsskugga och det är ju inte kletigt direkt. Jag får väl ge det några fler gånger för att liksom vänja mig vid det innan jag helt tar ett beslut om vad jag tycker om den helt enkelt.

Sen kan jag nog tänka mig framöver att köpa även den ”rätta” ögonbrynspennan också för att se om det är någon skillnad mot eyelinern.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: