Blogg100:77 - Ny vecka = Nya möjligheter

Måndag och en ny vecka ligger framför oss! Gillar nystartskänslan som man kan känna av lite redan på söndagskvällen på något vis. Samtidigt är jag lite emot det här med "från och med måndag ska jag..." eller "på måndag lovar jag att börja mitt nya liv..." eller vad det nu man har för ursäkter att inte ta tag i saker och ting direkt. Men själva nystartskänslan kan man ju få njuta av på något sätt ändå även om alt egentligen bara fortsätter som vanligt!
 
För i mitt fall så kommer väl veckan rulla på som vanligt med typ, träning, jobb, mat och sova... På onsdag är det möte med coach Lisbet igen och det är ju då som jag egentligen har det uppsatta vikmålet som jag har skrivit om. Och om inget galet händer så ska det inte vara några problem att nå målet då. Men ingen vet ju hur kroppen reagerar och agerar heller för den delen.
 
Slutet av förra veckan kände jag mig ganska trött och sliten i kroppen så i helgen prioriterades vila i första hand. Viktigt att kroppen får chans till återhämtning så den inte börjar arbeta mot mig... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: