Blogg100:81 - Kör på

I onsdags var jag på ny mätning och träning med coach Lisbet. Alltid lika spännande att se vilka resultat mätningen ger och så klart hoppas man ju på goda framsteg. Blev inte besviken denna gång i alla fall utan alla mätvärden var bra. Alltid skönt att få en bekräftelse på att det funkar med alla timmar som man ändå lägger ner på träning och matfix!
 
Nu är det ju som sagt inte så mycket tid kvar innan tävling heller så jag har verkligen inte utrymme för några missöden! Har bokat in minst ett pass i veckan hos Lisbet nu framöver och de sista veckorna lär det bli fler än så antar jag!
 
Men som sagt skönt att det fungerar som det ska för då blir man ju liksom lite extra sporrad och får lite extra energi så man kan öka på kanske någon procent mer. Sen är jag förstås beredd på att det antagligen kommer kännas tyngre och jobbigare ju närmare tävling jag kommer.
 
Fast å andra sidan har jag egentligen ingen aning alls eftersom jag ju aldrig gjort något liknande tidigare... Men man hör och löser ju om andras erfarenheter och förhoppningsvis kan man ta lite lärdom av dem!
 
Känns också då skönt att ha en coach med grymt mycket erfarenhet som kan stötta och pusha till max!
 
Så återigen, nu kör vi på resten av tiden ut!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: