Blogg100:82 - 4 veckor kvar

Ynka fyra veckor kvar till tävling idag! Ser fram emot det hela med en skräckblandad förtjusning tror jag! Vet ju inte allas vad jag har framför mig egentligen och det är både utmanande och skrämmande så klart. Men framför allt är det galet spännande!
 
 
 
Har ju skrivit tidigare att det är total fokus som gäller och det där totala fokuset måste nog bli större och större för varenda dag som går nu. Så min bubbla som jag skrev om i ett annat inlägg är verkligen stor och tät just nu.
 
Nu är det inga små avsteg på något sätt vis som tillåts! Inte de där extra små bonusnötterna som lite uppmuntran, inte den extra knäckemackan bara för att det ju är så gott - absolut inget extra alls! Nu ska varje lite tugga räknas och dokumenteras. Inte för någon annans skull utan för min egen kontroll och vilja, kan nämligen tänka mig att de sista veckorna nu kommer utmana mig med massor av frestelser av alla de slag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: