Blogg100:85 - Älskar träningsvärk

Alltså visst är det en härlig känsla med träningsvärk?! Okej, ibland kan man ju ha riktigt galen träningsvärk så det riktigt smärtar och det är kanske inte världens härligaste känsla så klart. Men den där lagom ömheten då man ändå inte riktigt kan låta bli att spänna eller peta på den lite ömmande muskeln är fantastiskt tycker jag!
 
Och på något sätt anser jag att rätt typ av träningsvärk även signalerar att man gjort något bra på träningen. Och det är alltid bra med lite bekräftelse tycker jag, speciellt när man ändå har tränat så länge och intensivt som jag känner att jag har gjort nu, och ändå få den där härliga träningsvärken!
 
Så mer träningsvärk åt folket helt enkelt : )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: