Blogg100:88 - Betygen klara...

Jag skrev ju för ett tag sedan (här) att det börjar bli nedräkning till sommarlovet och nu har vi ju kommit ännu närmre helt enkelt!
 
Alla har väl slitit på bra det sista nu och det har varit högtryck på eleverna att få sina skolarbeten och prov klara för nu till helgen ska alla omdömen och betyg vara klara!
 
För mig är det första gången jag sätter betyg så det är ju en del nytt, även om vi har ett bra system för det hela. Men att man dessutom inte varit på plats så värst länge här och då inte hunnit ha allt för stora arbetsområden med eleverna så blir det ju mycket som grundar sig på tidigare omdömen. Men jag hoppas så klart att de omdömen och betyg som jag ´har skrivit blir så rättvisa som möjligt. Kommer ju alltid vara någon som är missnöjd tyvärr.
 
Men viktigt att tänka på att det ju inte är några världsviktiga papper som skrivs direkt... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: