Buzzar Arlas Färskost + kvarg

Genom Buzzador har jag fått möjlighet att testa Arlas Färskost+kvarg. På Arlas egna sida kan man läsa följande om produkten:

”Friskheten från färskost blandat med den härligt syrliga smaken av kvarg. Arla Färskost + Kvarg är fri från tillsatser och har mer protein och mindre fett än en vanlig färskost. Den är perfekt som smörgåspålägg till frukost, lunch eller på kvällsmackan, men kan också användas i matlagning och bakning”.

Jag är galet förtjust i knäckebröd och valde då så klart att testa denna ost på knäckebröd! Jag körde en kombination av osten, skinka och tomat och det var riktigt gott!

 

Så är du sugen på en mjukost med bra innehåll så kan jag absolut rekommendera denna och jag kommer säkert köpa den själv någon mer gång också!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: