Får väl be om ursäkt igen...

Oj då, nu måste jag be om ursäkt igen antar jag?! I mitt förra inlägg bad jag ju om ursäkt för att jag inte uppdaterat under semestern som jag mer eller mindre lovat i inlägget innan dess… Skrev ju då att jag istället skulle göra en summering av semestern som lite plåster på såren… Och detta skrev jag 9 augusti och att summering då skulle komma under veckan…

 

Nu är det 24 september och det finns ingen summering att läsa! Så som sagt jag får återigen be om ursäkt, men det har liksom varit typ miljoner andra saker som jag har prioriterat än att vara inne här på bloggen helt enkelt!

 

Och i nuläget känns semestern ganska så avlägsen att en summering inte är så aktuell heller så jag väljer därför att skippa det i nuläget. Men vem vet, någon gång framöver kanske jag får till en summering och då kommer jag publicera den här så klart!

 

9 augusti är ju ett bra tag sedan måste jag erkänna och det har väl hänt en hel del sen dess. Inga större sensationer eller så utan mer att livet liksom rullar på i sin gilla gång! Och det är ju då jag trivs som bäst, när allt liksom är som det ska med någorlunda fasta rutiner dag efter dag!

 

Jobbet har ju så klart kommit igång efter sommarlovet och jag stortrivs där. Nu har jag ju varit med sen terminsstart och inte dykt in mitt i som jag gjorde i våras. Jag ångrar inte en sekund att jag tog steget och bytte arbetsplats! Sen saknar man ju så klart många delar av förra arbetsplatsen och då framför allt flera underbara kollegor! Men det är ju inte så att jag flyttat på mig så värst långt bort så kontakten har vi ju kvar! Så som sagt jobbet rullar på och jag stortrivs, är ändå en härlig känsla att åka till jobbet med stora förväntningar och glädje varje dag! Jobbet tar ju då upp stor del av min tid så klart, konstigt vore det ju annars.

 

Det som tar upp typ resten av tiden är ju min träning som jag nu lyckats komma igång med riktigt ordentligt igen efter ledigheten. Jag försöker blogga lite om min träning på www.blogg.alibafriskvard.com så kika gärna in där också om du vill.

 

Japp, där var då en liten uppdatering av nuläget och en liten ursäkt för bristande inlägg…

 

Nu tänker jag inte lova några kommande inlägg men har så klart en förhoppning och ambition att det inte ska dröja nästan två månader mellan inläggen här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: