Jag buzzar Litomove Sport

Som ni nog säkert vet är jag en "Buzzador" vilket innebär att jag får delta i kampanjer där jag får testa olika produkter och tjänster. Ett väldigt kul koncept som jag rekommenderar fler att haka på! Just nu har jagfått hemskickat en produkt som heter Litomove Sport som är tablett som ska bidra till hälsosamma leder och muskler trots intensiv träning. Varje tablett innehåller bland annat nypon som bidrar till att bibehålla hälsosamma och rörliga leder, och magnesium som bidrar till att bibehålla en normal muskelfunktion.

Jag ska nu då få testa dessa tabletter i 30 dagar och det ska bli väldigt intressant! Jag tränar ju en hel del och att då hålla sig skadefri vore ju toppen! Och jag vet att man kan hålla sig skadefri utan massa piller och tillskott också så klart...

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: