This is nuts!

När jag var liten vill jag minnas att jag var med i en hel del tävlingar i typ mammas veckotidningar och visst ramlade det in någon vinst emellanåt. Nu för tiden är jag verkligen inte aktiv på tävlingsfronten. Men förra veckan dök det upp en tävling på Instagram som jag bara var tvungen att haka på! Företaget och instagramkontot "This is nuts" (HÄR kan du kolla in deras hemsida) hade en tävling där man kunde vinna 2 kg naturgodis och det bara kunde jag inte motstå att tävla om! 
 
Och gissa om jag blev lycklig då jag igår fick reda på att jag vann tävlingen!? Så nu äntar jag med spänning på att få hem alla dessa smarriga nötter som jag kommer avnjuta (atagligen alldeles för fort) efter min "tävlingssatsning" 13 maj!
 
Lovar definivt att återkomma med rapport om hur gudomligt gott det var!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: