Två veckor kvar!

Idag är det två veckor kvar på den så kallade tävlingssatsning som pågår just nu! Det innebär att det ärt en vecka kvar på den Deffandet innan jag sen går in på tömningsveckan! Är i nuläöget lite oklart hur tömningsveckan ska se ut, finns ju ett antal olika sätt att gå tillväga på och hur mycket man än läser så blir man inte direkt kokare ändå! Men jag har ju coach Lisbet som hjälper mig och som har gett mig två olika upplägg att fundera på. 
 
Det ena är mer eller mindre samma som vid min tävling förra året och det andra är med en inräknad vattenpyramid. Ytterligare ett alternativ som många ägnar sig åt är även att laborera med saltet de sista dagarna, men det har jag uteslutit.
 
Eftersom det ju inte är någon tävling som gäller så tänker jag att det kan vara kul och intressant att testa ett nytt upplägg för att se hur det fungerar och då är det i så fall upplägget med vattenpyramiden som gäller. Det som talar lite emot detta är att jag har lite annat inbokat på kvällarna den veckan som det gäller. Dels en föreläsning och dels ett föräldramöte. Och en vattenpyramid innebär att man dricker ganska mycket vatten vilket då så klart medför att man behöver springa en hel del på toa...
 
Ja, ja, en vecka kvar att fundera vidare på detta helt enkelt.
 
I övrigt så kämpar jag på, precis som jag skrivit i tidigare inlägg. Men jag kan erkänna att det börja kännas i kroppen nu. Det som påverkar mest är att jag ligger på underskott energimässigt vilket då gör att jag blir lite mer trött och att kroppen inte är lika stark, dessutom är jag rätt så frusen just nu. Men det handlar ju om att hitta en bra balans i detta och nöta vidare. Det är ju trots allt väldigt kort tid kvar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: