Glad Midsommar

Börjar då så klart med att önska er alla en riktigt trervlig midsommarhelg oavsett hur planerna ser ut! För min del är det lugna gatan som vanligt, vilket  jag trivs bäst med! Inledde dagen med en lång promenad och siktar på ett beösk på gymmet lite senare i eftermiddag!
 
 
Igår inleddes årets sommarlov, vilket då även kan vara mitt sista då jag till hösten byter tjänst och därmed anställningsform. Så när jag gick hem i onsdags lämnade jag en ganska så tom arbetsplats efter mig:
 
Så nu ser jag fram emot sex veckors ledighet som inleds med en semesterresa redan nästa vecka! Vi brukar ju alltis åka iväg mer mot slutet av sommaren men i år blir det lite annat. Känns rätt så knasigt faktiskt och man har inte alls landad i att vi snart ska iväg... Borde alltså snart börja packa och se till att allt som behövs finns... Får nog ta tag i det till helgen då!
 
Beträffande min träning är det just nu många tankar i huvudet och jag ska ta mig en rejäl funderare några dagar och smida planer för hösten. Är ju ett år sedan jag gjorde min tävlingsdebut på Alströmerpokalen nu:
 
Och om jag ska tävla igen vill jag så klart vara i ännu bättre form. Och det är vägen dit jag nu behöver börja spika upp riktigt ordentligt för att kunna satsa mer eller minde direkt efter avslutad semester!
 
Alltså kommer helgen ägnas åt träningsfunderingar och packning av semsterväskor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: