Semestern runt hörnet!

Midsommarhelgen avklarad (och precis som jag skrev sist blev det en lugn sådan) och första hela semesterveckan påbörjad! Och nu blir det inte lika riktigt lugnt då för i morgon påbörjar vi redan årets semesterresa! Tror knappt vi haft så tidig semester innan! Min ledighet styr vi ju liksom inte över eftersom jag ju har sommarlov men Jimi brukar ju ha mycket senare semester i vanliga fall... Men så blev det inte i år, han påbörjade sin semester även han förra veckan, och då blir det ju så klart även tidig semesterresa.
 
Så här packas det för fullt och fixas så att allt är klart för avfärd i morgon bitti. Dock känns det som om packningen minskar varje år på något märkligt sätt, men man lär sig väl med åren kanske... Och förhoppningsvis är det mest bikini som behövs då jag hoppas på många slappa timmar vid poolen! Vi har valt en ganska så "enkel" väg även i år och kör med säkra kort och riktar därför in oss på samma hotell som tidigare - då vet vi vad vi får helt enkelt!
 
 
 
Får se hur pass jag kommer uppdatera här på bloggen, annars blir det nog mestadels på Instgram, där du hittar mig som @acsmid, där frekvent uppdatering sker!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: