Testat lite nytt

Som ni nog säkert vet är jag en "Buzzador" vilket innebär att jag får delta i kampanjer där jag får testa olika produkter och tjänster. Ett väldigt kul koncept som jag rekommenderar fler att haka på! Den senaste tiden nu har jag fått erbjudande att testa lite nytt på matfronten:
 
Eftersom jag ju följer kostplan sex av sju dagar i veckan så blir det att jag samlar ihop till "fridagen" då så klart, villket då var i går. Så en liten kort recension på dessa produkter följer då här:
 
Juicen från Proviva var väldigt frisk och god och inte sötsliskig som en del juicer kan vara. Proviva är en unik fruktdryck som då inte bara smakar gott utan även innehåller levande bakeriekultur som är bra för våra magar. Kan verkligen rekomendera den nu till sommaren då man kanske vill ha en härligt uppfriskande och svalkande fruktdryck!

Färskosten från Arla i smak Ruccolapesto var också helt okej! Detta är en en krämig och bredbar cream cheese med en fräsch smak av ruccola- och basilikapesto. Jag testade den på smörgås till fruost vilket fungerade mycket bra tillsammans med lite skinak och gurka. Men Arla tipsar även om att man kan använda den i kall- och varm matlagning och bakning, eller kanske prova som fyllning i din omelett, till wraps, toast eller njut den till salladen eller mackan med grönsaker som tomater, avokado eller kanske lyxa till det med kronärtskocka, toppa med timjan. Jag har inte testat något av detta, men kan mycket väl tänka mig att det blir gott!

Och slutligen en hamburgerost från Castello. Tanken med denna ost är ju så klart att använda på hamburgare, men jag testade den smörgås och det fungerade också väldigt bra, den var väldigt behaglig i samken!

Kan absolut rekomendera alla tre produkter, men favoriten var juicen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: