Att skriva en tenta!

Om knappt en timme ska jag skriva en essä-tenta! Helt ärligt så vet jagintehur många år sedan det är jag sen jag skrev en tenta sist?! Och jag vet i tjyven om jag har skrivit någon essä-tenta överhuvudtaget?! Ska bli intressant och spännande att se hur det kommer funka...
 
Upplägget är att vi sitter hemma på våra egna små kammare och skriver, vi har tentan tillgänglig mellan klockan 09.00 och 15.00 sen stängs den ner. Jag hoppas innerligt att det blir frågor som mankänner att man kan ta sig an utan allt för mycket svårigheter!
 
Så nu laddar jag upp genom att ögna igenom böckerna lite grann och njuter av en god kopp grönt te!
 
 
Nåja, skulle man missa så går det ju alltid göra om!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: