Börjar ladda för tömningsvecka

Igår var det återigen dags för mätning (och träning) hos coach. Som sagt så mäter vi ju ofta nu för tiden så att vi har stenkoll på läget. Och det är ju alltid lika skönt när mätvärdena går åt rätt håll, vilket även då var fallet vid denna mätning! Nu är det ju liksom inte så långt kvar!

Nästa vecka kör då tömningsveckan igång och jag har tidigare skrivit om de två olika alternativ som jag har fått av Lisbet. Jag har nu funderat fram och tillbaka hur jag ska göra denna gång och nu nog bestämt mig. Eftersom det ju är en test-period jag kör så tänker jag att det kan vara lite kul att testa det nya upplägget så så får det bli.

Och efter lite samråd med Anneli som pysslat med det här många gånger så har själva ”vatten-processen” påbörjats redan denna vecka. Detta innebär att jag succesiv under veckan ska öka den mängd vatten jag dricker för att sedan plocka bort det helt på fredag och lördag förmiddag. Sedan dricker jag som vanligt under resten av lördagen och söndagen för att sedan påbörja samma process igen. Ska bli intressant att se hur detta fungerar! 

Så nu dricks det vatten för fullt på dagarna och för tt ha lite koll på mängden använder jag gumminband...
 
 

Och för att säkert ha koll så kommer mätningarna ske ännu tätare nu det sista och redan i morgon är det dags för nästa avstämning!

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: