Läget under kontroll

Alltså det här med vattenpyramid som jag nu testar på är ju spännande på många sätt! Idag var målet att få i mig sex liter vatten och det är inte det lättaste precis vill jag lova! Men gäller att tänka till från morgon till kväll och fördela intaget så jämt som möjligt hel enkelt! Sen är det ju så att jag just nu är väldigt frusen vilket ju inte stimuleras av allt vatten kanske men då har jag valt att värma vattnet emellanåt och fått njuta av några koppar ”silver-te”, helt klart underskattat inser jag.

Och efter att i några dagar nu då hinkat vatten i ”mängder” är det idag vattenförbud som gäller fram till i morgon förmiddag! Kan också bli spännande så klart!

Känns bra att testa på nu en vecka innan den riktiga tömningsveckan kör igång på måndag.

Kör ju även med täta avstämningar hos coach Lisbet nu då också för att se hur kroppen reagerar på det nya. Så igår kväll var det då alltså redan dags för ny mätning. Viktmässigt har jag ökat litegrann vilket ju inte är så konstigt med allt vatten som jag druckit! Men i övrigt så minskar måtten (något var samma) som de ska och det känns ju jättebra!

Ny mätning är inbokad på söndag morgon och då hoppas jag att det fortsätter på rätt väg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: