Ny mätning och roadtrip

 Som jag skrev i förra inlägget var det då idag dags för ny avstämning hos coach och återigen går det på rätt håll, skönt. En vecka kvar nu då och jag hoppas verkligen att kroppen kommer svara bra på tömningsveckan som drar igång på riktigt i morgon! Då är det dags vattenpyramiden igen men nu då mer på "riktigt" eftersom kosten läggs om nu då också. Så jag kommer dricka som förra veckan med en successiv ökning fram till torsdag. Vad det gäller maten plockas kolhydraterna bort måndag till torsdag och det är då fokus på att tömma kroppen på kolhydreter för att sedan fylla upp den igen på fredag. Ska bli spännande att se hur kroppen svarar på detta!
 
Just nu är det ju mycket i mitt liv som kretsar kring denna satsning, vilket ju kräver en hel del fokus. Men lite annat hinner jag med också så igår var jag och Jimi iväg på en liten roadtrip till Göteborg. Huvudmålet var att han skulle köpa grejer till sitt bilbygge men vi hann även med en vända på Frölunda Torg! Alltid kul att komma iväg lite och få handla i andra butiker än de vi har här hemmavid! Blev dock inte supermycket handlat men lite underkläder, en ny bikini och ett par träningstights fick följa med hem. 
 
 
Nu väntar en ganska så fulltecknad vecka både vad det gäller jobbrelaterade saker och saker på min fritid. Detta i kombination med tömningen kan bli intressant!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: