Nu är det inte länge kvar!

Nu börjar det snart bli dags för nedräkning på riktigt inför min kommande tävling, är ju typ bara 1,5 vecka kvar nu! Var hos coach för formcheck igår och alltid lika skönt att få en bekräftelse på att allt det fortfarande gåt enligt plan! Inte helt i hamn ännu, men helt klart i bra läge! Nu har vi så smått börjar planera upp alla dagar fram till tävlingen! Lite justering i kosten kommande dagar innan jag till helgen kör igång med själva tömningsveckan. Allt känns så himla spännande och det är mycket som är nytt för mig med denna tävling i och med att jag har ny coach, då blir ju upplägget helt klart annorlunda. Men jag ser en stor förbättring på min form än vad jag någonsin har haft tidigare och det känns bra så klart!

Träningen kommer fortsätta mer eller mindre precis som vanligt ända fram till dagen innan tävling. Men jag behöver nu verkligen dessutom lägga extra krut på poseringsträning! För som jag skrev i något inlägg tillbaka spelar det ju ingen roll hur bra fysik jag har om jag inte kan visa upp den på bästa möjliga sätt. Så nu ska jag försöka få till lite posering varje dag, behöver ju inte vara några längre stunder men det gäller att hitta rätt flow i I-walken och att sätta varje posering vid kvartsvändningarna! 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: