Lite uppdatering på sin plats kanske?!

Ruskigt vad fort tiden går.. Inser att jag inte varit inloggad här på väldigt länge nu men ändå verkar det finnas några tappra som kikar in här då och då enligt besöksstatistiken. Ni måste ju nästa få en liten chock nu då när det finns ett nytt inlägg att läsa!
 
Får försöka göra en liten kort update med lite kort och gott om vad som händer och sker i livet nu då:
 
Sist jag skrev var det ju semesterresan jag berättade om och det känns verkligen avlägset just nu! Nu är vi ju typ halvvägs in i höstterminen och jag har ju då påbörjat min tjänst som rektor. Jag stortrivs med mitt nya jobb och det är så att jag varje dag åker hem med ett stort leende på läpparna och tänker att jag har världens bästa jobb. Nu tyckte jag ju även det innan också men nu är der ju ett helt annat jobb på sitt sätt och mycket nytt som jag inte visste något om innan. Jag lär mig ny saker varje dag, en del roligare än andra men allt hör ju liksom till jobbet. Så om allt går som det ska kommer jag förhoppningsvis fortsätta med detta även efter denna termin.
 
Beträffande min träning så skrev jag i början av sommaren att jag stod i en fas då jag skulle fundera över vad hösten och träningen skulle innebära. Efter en del funderande fram och tillbaka i somras landade jag i att jag ville göra ännu en tävlingssatsninfg och den pågår för fullt just nu. Närmare bestämt fem ynka veckor kvar! Var en del funderandes som sagt i somras och det resulterade i att jag valde att byta coach och team. I hhuvudsak med anledning att få lite nystart och att få testa på lite nytt. Så numera tillhör jag "Team Elite Jönköping". Det har varit en spännande höst och jag ser fram emot att se vad det ger för resultat om fem veckor då! Det är extremt mycketträning på schemt just nu och strikt kost så klart! Jag börjar vardagarna klockan 05.00 på gymmet med en timmes cardio följt av några ben- och magövningar innan jobbet. På helgerna är det också morgoncardio som gäller men inte så tidigt som 05.00! Sedan varje kväll (förutom söndag då det bara är morgoncardio på schemat) ett styrkepass följt av ca 20 minuters cardio.
 
Och med tanke på att träningen tar det mesta av min tid just nu är det inte mycket mer än jobb och träning som gäller i mitt liv just nu så det finns inte så mycket mer att uppdatera om egentligen.
 
Och det vore ju synd att skriva allt för mycket nu på en gång, ni tappra läsare kan ju bli helt översållade med nytt då och det vore ju dumt. Får se till att uppdatera lite mer frekvent istället kanske om tiden räcker till!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: