Jag buzzar kvarg från Arla

I samarbete med Buzzador har jag fått möjlighet att testa Yalla! kvarg från Arla!
 
Enligt information från Arls så är det en m

ild och krämig kvarg i portionsförpackning med goda och lena smaker. Kvargen är utan tillsatt socker och har ett naturligt högt proteininnehåll, vilket passar perfekt för oss med en aktiv livsstil. Njut av Yalla! kvarg i samband med träning, som en god start på dagen eller som ett mättande mellanmål. Förpackningen har sked i locket vilket gör produkten smidig att ta med och äta i farten.

Finns i smakerna vanilj och blåbär. All kvarg under varumärket Yalla! är laktosfri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter en lång tid på diet och då ganska så torftig frukost var det gott att få lyxa till det lite med en mer smakrik frukost! Jag valde smaken vanij på min kvarg och tillsatte lite flingor, nötter och torkad frukt för att få lite mer än just bara kvarg. Och eftersom det var just frukost valde jag även att komplettera med ett knäckebröd och lite apelsin för att få en bra strat på dagen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kvargen var väldig mild i smaken och inte alls sträv som kvarg ibland kan vara.

 

 

Så denna kan jag absolut tänka mig att köpa nån gång framöver. Är ju ett enkelt mellanmål att ha med på språng så att säga!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: