Hår- och makeup-modell!

För någon vecka sen agerade jag hår- och makeup modell åt AT Nails här i Habo. De håller just nu på att utveckla sin verksamhet med inriktning även mot bröllop. Man ska kunna anlita dem för att få fina naglar och fransar, makeup och hårupssättning samtidigt som de erbjuder uthyrning av brudklänningar och även fotografering under bröllopet. Ett smart koncept att ha ett och samma ställe som fixar allt tänker jag. Nu var ju mitt bröllop väldigt enkelt men ska man ha ett större bröllop måste det vara guld värt om man kan ha så mycket som möjligt på ett och samma ställe med samma personer. Är väl himla massa att fixa med ändå inför ett bröllop misstänker jag?!  
 
Så är du i bröllopstankar ska du absolut kolla upp vad de har att erbjuda! Bäst uppdatering sker nog på deras Facebooksida, men även på Instagram.
 
Hur som helst så behövde de i alla fall en person att träna lite på och jag nappade så klart på detta! Är ju lite av vardagslyx att få sitta och bli ompysslad några timmar så där tänker jag!
 
Och så här blev resultatet:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: