Uppdrag: sprida glädje och motivation

Det här med hälsa och ett hälsosamt liv är ju något som ligger mig varmt om hjärtat vilket de flesta av er vet! Jag slutar aldrig fascineras av hur vår kropp fungerar och vilken makt vi ändå har att påverka den genom vår kost och träning. Kommer aldrig bli fullärd inom detta område då det ständigt dyker upp ny forskning och nya rön i ämnet. 
 
Men kan väl ändå känna att jag har en väldigt god kunskapsgrund i det hela genom alla de år jag har hållt på med detta. Och det händer ofta att folk frågar mig om råd och hjälp kring både kost och träning vilket känns kul. Det är ju faktiskt kul att kunna dela med mig av det jag kan och försöka sprida lite kunskap om ett hälsosamt liv.
 
Så därför har jag nu bestämt mig för att skapa ett nytt instagramkonto där jag delar med mig av min kunskap: @kom_i_form_med_anna
 
Framför allt är syftet med det kontot att sprida glädje och motivation för ett hälsosammare liv. Så vill du ta del av detta tycker jag absolut att du ska gå in där och följa mig! Och hör gärna av dig om du har några önskemål om innehåll!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: