Blogg100: 1 - Ska man fixa 100 dagar i rad?!

Fick i helgens nys om ett "jippo" kallat Blogg100 (läs gärna mer på www.bisonblog.se) som just idag startar upp för femte året i rad. Tanken är att få lite fart på sin blogg och att då blogga varje dag i 100 dagar i följd med start just idag 1 mars.
 
Jag var väldigt tveksam till att hoppa på med tanke på hur lite jag bloggar just nu... Men tänkte sedan om att detta kan ju bli en liten spark där bak för mig själv helt enkelt! Det finns ingen "regel" för hur långt varje inlägg måste vara så med det som lite trygghet vald jag då att hoppa på och så klart ha ambitionen att klara av dessa 100 dagar.
 
Så förhoppningsvis kommer det nu då under 100 dagar finnas ett nytt inlägg/dag!
 
Önska mig lycka till och lämna gärna någon kommentar här då och då som lite uppmuntran!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: