Precis hemkommen från mätning

Nu så här de sista veckorna innan jag ska vara "tävlingsklar” är det regelbunden avstämning hos coach som gäller. Allt för att nå så bra resultat som möjligt så klart. Så nu i kväll var det dags för vågen och tången att visa vad som händer med kroppen! För även om jag vet att jag följer den plan som vi har bestämt så är det ju inte alltid säkert att kroppen svarar på det sätt som man hoppas på… Detta innebär att allt är lite pirrigt varje gång det är dags för denna mätning, även om jag med blotta ögat kan se att det händer saker!

Och tack och lov så var alla mätvärden bra även denna gång. Detta innebär då helt enkelt att det bara att fortsätta på samma spår en vecka till, nästa avstämning är redan på tisdag nästa vecka!

 

Så fullt ös helt enkelt till nästa mätning!

1 Karin:

skriven

Hej! Hittar inte någon mail till dig. om du är intresserad av ett samarbete, kontakta gärna mig.

Svar: Vad för samarbete? Du når mig på [email protected]
Anna Smid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: