Veckovill och fullt upp!

Nu är det inte mycket tid kvar innan det annalkande sommarlovet! Skolavslutning har vi här fredag 16 juni och sedan jobbar jag fram till och med 21 juni! Efter det är det då alltså sommarlov! Helt galet vad fort tiden går tycker jag och som vanligt blir man alltid lika överraskad och inser att det är så mycket man borde hinna med… Vad det gäller själva undervisningen som jag har är det knappt några lektioner kvar över huvud taget, för hela nästa vecka är fullbokad med olika utflykter och aktiviteter! De märks även på eleverna är det börjar bli läge för lite sommarlov!

Och att det då är en hel del lediga dagar insprängda lite här och var gör det ju inte ”lättare” direkt och man blir ju lite veckovill känner jag! Men jag klagar inte, är ju bra att få lite försmak av kommande ledighet!

Så fullt ös några dagar till då helt enkelt! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: