Fransförlängning

I helgen var jag på besök på AT Nails här där jag bor för att testa på det här med ögonfransförlängning. Jag har tidigare använt mig av lösögonfransar som man limmar på bara för dagen/kvällen i färdiga remsor typ och det gör ju en hel del för ögonen att förstärka fransarna lite extra.
 
Så efter lite funderande bestämde jag mig för att då tesat på det här med fransförlängning som görs på salong och som håller lite mer än en dag eller kväll. Och nu var det så att vintras (tror jag) öppnade det en ny salong här som fixar händer, fötter och fransar. Jag har varit där någr agånger nu och gjort mina naglar och är jättenöjd med dem. Så valet att göra även fransarna där var ju ganska så självklart, dessutom hade de hela april månad ut kvar sitt öppningserbjudande med nedsatta priser vilket ju heller inte är helt fel...
 
Så i lördags eftermiddag hade jag tid för detta, det är ju alltid "små-nervöst" när man gör något för första gången och man liksom inte har en aning om vad det är man ska göra och hur det går till. Men jag blev väl mött och hänvisad till en säng där det bestämdes vilken storlek som passade mig bäst. Fick information om att många brukar passa på att sova en stund medan man ligger där. Tänkte först att det det kan man väl inte göra när de håller på och pillar på ögonen?! Men sen satte tjejen igång och det var liksom bara för mig att ligga där och blunda. Och jag kan ju erkänna att jag somnande ganska så snart och låg där och halvssov hela tiden det tog! Och det var nästan 1,5 timme så det blev en rejäl vila på eftermiddagen minsann!
 
Och jag är helt klart nöld med resultatet:
 
Nu återstår att se hur det sitter och hur ofta man behöver göra påfyllning och om det är då är värt den pengen. För det är ju ändå helt ok att liksom vakna färdigsminkad på sätt och vis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: