Laddningsdag!

Äntligen fredag och dags för laddningsdag! Alltså nu ska vi fylla på de uttömda depåerna med nya kolhydrater. Detta innebär ett annat kostupplägg än de senaste dagarna då så klart. Så till frukost idag fick jag återigen äta min älskade gröt, dock fortfarande utan salt och idag utan något annat tillsatt i gröten förutom kanel. Så klart inte som den ”vanliga” gröten jag brukar äta men så mycket bättre en alla äggvitor jag ätit de senaste mornarna!

 
Sedan har jag under dagen fyllt på med jasminris och lite torsk med jämna mellanrum och ska till kvällen fylla på även med lite potatis – alltså kolhydrater i mängder!

Och efter all vattentillförsel i veckan är det idag noll vatten som gäller (utöver den som följer i maten). Nu är ju tanken att bli så ”torr” som möjligt. Och som lite hjälp för att driva ut allt vatten mumsar jag även på lite persilja då och då!

Så nu är det alltså bara att se hur kroppen svarar på detta och om jag är i den form jag vill i morgon då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: