Photoshoot

Efter ett antal veckors dietande var det då igår äntligen dags för "målgång" på denna satsning! Den stora frågan var då om jag var i mitt livs form och i en form som skulle fungera att tävla i?!

Och svaret är tyvärr ett stort NEJ! Jag var absolut i riktigt bra form, det kan jag inte säga annat om, men verkligen inte i form för att tävla! Känns ju så klart inte jätteroligt efter allt slit och alla timmar man lagt ner på detta… Men nu är det bara att ladda om och analyser vad som kan förändras och förbättras till framtida tävling, för jag har fortfarande som mål att tävla i vinter. Och jag har ju en bra mycket bättre utgångspunkt nu så klart!

Men om vi släpper framtiden lite och ser tillbaka på gårdagen så var det en riktigt kul dag! Jag hade fått hjälp med att fixa en fotograf som skulle föreviga min kropp efter denna satsning för att ändå ha någon form av mål till det utsatta datumet och inte bara liksom vakna upp och tänka ”Jaha, idag är det 13 maj och jag är klar med min satsning”. Så förmiddagen ägnades åt en ”photoshoot” på Huskvarna Athletic där det togs ett gäng foton i olika utstyrslar, både träningsklätt och tävlingsklätt. Det var riktigt kul även om jag är något så kopiöst stel framför kameran… Något jag helt klart måste träna på.

Nu väntar jag med spänning på att få ta del av de foton som togs men kan bjuda på två små smakprov i alla fall!

 
 
 

Och med detta mål i land, även om jag då inte nådde ända fram, är det nu då alltså bara att ta nya tag och blicka framåt! Har njutit av godsaker i två dagar nu men i morgon är det åter till kostplanen som gäller igen. Nu måste en högre växel in helt enkelt! 

 

Kategori: Allmänt, Mot min toppform, Nöje, Träning;
Taggar: bodyfitness, fitnessfestivalen, fitnessmodell, huskvarna, huskvarnaathletic, lördagsnöje, photoshoot, photoshoot, transformation;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: