Sista tömningsdagen

Torsdag idag, vilket innebär sista tömningsdagen för den här gången! Eftersom det hela är helt självvalt så kan jag väl egentligen inte klaga… Men tömningsveckan är inte så värst roligt, speciellt inte vad det gäller kosten! Och definitivt inte alla dessa äggvitor som ska ätas till frukost och kvällsmat! Alltså att äta bara äggvitor så där är verkligen inte gott! Men bara att tugga på och svälja helt enkelt, och nu är det bara fyra äggvitor kvar att få i mig till kvällsmat senare ikväll sen är det slut på den plågan!

Att få i mig allt vatten har också fungerat helt okej. Mycket tack vare att jag kom på att jag kan dricka varmt vatten istället för att klunka i mig kallt vatten. Är ju rätt så frusen så det varma vattnet känns riktigt bra! Men visst, idag ska jag få i mig sex liter och det är ju en hel del…

Annars tycker jag att veckan har fungerat bra och jag mår bra. Jag vet att en del kan bli ganska så hängiga under just tömningsveckan (vilket ju inte är så konstigt) men för mig har det känts bra.

Körde sista gympasset igår kväll och nu på morgonen var det dags för den sista morgoncardion innan lördag. Så nu laddar vi för sista tömningsdagen och ser fram emot morgondagens laddningsdag!

 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: