Tömningsveckan är i gång

Idag körde då tömningsveckan igång på allvar och jag ser fram emot en spännande vecka!

Dagen började som vanligt med min ”springrunda” innan frukost. Frukosten bestod sedan av en proteinshake, broccoli och äggvitor. Till mellanmål mumsade jag sedan champinjoner, tomater och torsk. Dagens lunch var broccoli och torsk, och eftermiddagens mellanmål bestod av 10 underbara sötmandlar. Middagen var spenat (en stooor hög), avokado och kyckling. Efter middagen var det gymmet som gällde och då ett tungt pass (i den mån det nu gick) för att riktigt tömma ut glykogenet ur musklerna. Sedan avslutades dagen med ett gäng äggvitor igen.

Maten kommer nu se likadan ut fram till och med torsdag då för sen på fredag är det alltså dags att fylla på med kolhydrater igen så då blir det ett helt annat upplägg.

Vad det gäller träning kommer jag köra morgoncardion fram till och med torsdag, men torsdagen kanske lite lättare. På onsdag blir det ett sista pass på gymmet också. Utöver detta kanske någon extra promenad läggs in om tid och ork finns.

Dagens middag!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: